7 תשובות
כן
זה סבבה והכל אבל עדיף ריצה יותר מהר יותר מספק יותר בריא
כן, ברור
שואל השאלה:
קשה לי לעשות ריצה יש לי אסטמה ואני אחרי זה מרגישה מוות אפילו עם המשאף
קשה לי לעשות ריצה יש לי אסטמה ואני אחרי זה מרגישה מוות אפילו עם המשאף
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
לא
אנונימית
כן ברור,זה אחלה
באותו הנושא: