7 תשובות
זה סבבה והכל אבל עדיף ריצה יותר מהר יותר מספק יותר בריא
כן, ברור
שואל השאלה:
קשה לי לעשות ריצה יש לי אסטמה ואני אחרי זה מרגישה מוות אפילו עם המשאף
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
לא
אנונימית
כן ברור,זה אחלה