6 תשובות
הצנימים הדקים עם 13 קלוריות וגבינה לבנה חצי אחוז עם ירקות חתוכים בצד
יוגורט 2% במתיקות מעודנת ו30 גרם פייבר 1
איך אפשר לא לאהוב ביצים?!
אממ טוסט אבוקדו?
אממ טוסט אבוקדו?
שואל השאלה:
לא אוהבת ביצים חח
לא אוהבת ביצים חח
אנונימית
סלט ביצים - מביצים קשות וגבינה לבנה. יותר בריא ולא פחות טעים (מניסיון).
ואת יכולה לשים את זה בכריך או משהו בסגנון.
ואת יכולה לשים את זה בכריך או משהו בסגנון.
צנימים עם ריבה
אנונימית
באותו הנושא: