14 תשובות
תנסי להכיר אנשים פה או ברשתות חברתיות בסופו של דבר תצליחי בית ספר זה לא המקום היחיד שאפשר להכיר בו אנשים גם לי לא היה הרבה חברים בבית ספר מוזמנת לשלוח הודעה ונדבר :)
שואל השאלה:
אבל יש לי חרדה חברתית ואני רוצה להיפתר ממנה
אנונימית
תנסי לדבר עם אנשים ולעם הזמן תתגברי על זה שתרגישי בנוח לדבר עם אנשים
גם לי יש חרדה חברתית , שימי פס על כולם.. את לא צריכה להיות ככה בגללם
שואל השאלה:
אי אפשר אני פשוט לא יכולה לדבר קל לך להגיד..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה קשה ממש לשים פס
אנונימית
אם תפחדי כל פעם לפנות לאנשים אפילו פה או בכל מקום אחר זה לא הסתדר לעולם תנסי להתגבר על זה
תנסי לשלוח הודעה ותראי שזה לא כזה נורא
יש לי גם חרדה חברתיתי תנסי לדבר עם אנשים ותתגרי על זה בלי שתשימי לב
שואל השאלה:
אבל אפילו להצביע בשיעור אני לא יכולה
אנונימית
גם אני ככה.. אבל התחלתי להשתתף בשיעורים במגמה ועכשיו החרדה פחתה
אני עוד חודשיים מסיימת בצפר והיה לי נורא קשה בבית ספר חברתית אני מקווה שיהיה לי יותר טוב בצבא
רואים שאנשים פה לא מבינים איך זה להיות עם חרדה חברתית זה לא קל "פשוט לדבר עם אנשים" אני מציעה להתחבר חאנשים ביישנים או כאלה שגם אין להם חברים ככה תבינו אחד את השני.
אנונימית
שואל השאלה:
אין אצלי כאלה
אנונימית
תנסי לדבר כמה שיותר עם אנשים בסוף זה יבוא לך בקלות