5 תשובות
אני לא הייתי אוכלת בגלל הרוטב.
ואוו עדיף שלא אם יש לך משהו אמר לאכול
עדיך שלא היה היום חם..
אפשר לאכול
אנונימית
מ- 12 בבוקר? אם כן אז אפשר לאכול.