5 תשובות
הוא משחרר
לא רק לך
הרבה אנשים מאבדים אשתונות שהם שותים ושנכנסים לסטלה אז הרבה יותר קל לעשות את מה שאתה רוצה בלי לדפוק לאנשים חשבון
הרבה אנשים מאבדים אשתונות שהם שותים ושנכנסים לסטלה אז הרבה יותר קל לעשות את מה שאתה רוצה בלי לדפוק לאנשים חשבון
משחרר, גורם לך להיות בהיי
אני דווקא חושבת שהוא לא משחרר.
הוא כן, אך מבחינה של אי שליטה, אני שתיתי פעם אחת אלהוכול בחיים שלי כתוצאה מלחץ חברתי ולא הצלחתי להשתלט על הגוף שלי.
אני חושבת ואל תיקח את זה כפגיעה, שאתה מרגיש עם יותר ביטחון עצמי כיוון שהחברה מכתיבה לנו לשתות אלהוכול, לצאת משליטה, לצאת מה'נורמה' ולהתמסטל ולהשתכר.
אני חושבת שזה נותן לך להרגיש ביטחון עצמי כי פתאום אתה "חלק מ.."
אל תנסה לשלול את דבריי מלכתחילה, נסה לחשוב על כך.
וגם אם זה כן כך, זוהי ממש לא בושה. רוב הנוער היום עובד כך.
הם שיכורים שיכורים, אך מתחת לזה, הם שבר כלי. זוהי אך ורק מסכה.
הוא כן, אך מבחינה של אי שליטה, אני שתיתי פעם אחת אלהוכול בחיים שלי כתוצאה מלחץ חברתי ולא הצלחתי להשתלט על הגוף שלי.
אני חושבת ואל תיקח את זה כפגיעה, שאתה מרגיש עם יותר ביטחון עצמי כיוון שהחברה מכתיבה לנו לשתות אלהוכול, לצאת משליטה, לצאת מה'נורמה' ולהתמסטל ולהשתכר.
אני חושבת שזה נותן לך להרגיש ביטחון עצמי כי פתאום אתה "חלק מ.."
אל תנסה לשלול את דבריי מלכתחילה, נסה לחשוב על כך.
וגם אם זה כן כך, זוהי ממש לא בושה. רוב הנוער היום עובד כך.
הם שיכורים שיכורים, אך מתחת לזה, הם שבר כלי. זוהי אך ורק מסכה.
אחי היקר,
זו אשלייה
אתה נצמד למשהו חיצוני
בסופו של יום הכוח חייב לבוא ממך
תפילות בקול יעזור
פרחי באך בהתאמה אישית יעזור לרגיעה+בטחון
זו אשלייה
אתה נצמד למשהו חיצוני
בסופו של יום הכוח חייב לבוא ממך
תפילות בקול יעזור
פרחי באך בהתאמה אישית יעזור לרגיעה+בטחון
באותו הנושא: