9 תשובות
זה המקום שהם יכולים להיות בו בלי שידעו מי הם אז יותר קל להם לדבר פה עם אנשים וגם להתייעץ על החרדות שלהם
חרדה חברתית יכולה להגרם מחרם, מכך שכל הילדות שלך (בעיקר בגיל ההתבגרות) הורידו אותך למטה כל הזמן ואמרו לך כמה שאת מעצבנת, כמה את לא מעניינת, כמה את מכוערת וכו'
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר? שאלתי מה גורם לחרדה חברתית.
אנונימית
את שאלת למה יש פה כל כך הרבה אנשים עם חרדה חברתית אז עניתי לך שימי לב לשאלה שלך
היא שאלה *למה יש* ולא *למה יש כאן*.
לפני שאת תוקפת תבדקי שהעיניים שלך רואות נכון
אנונימית
תבדקי אם הפה שלך לא מדבר מסריח
שתיים וחצי סיבות, האחת, אנשים יותר נמצאים בתוך מסך, פחות מפתחים קישורים חברתיים, כי לא צריך, למה שתשב לדבר עם חבר שלך בחוץ אם אפשר במיטה דרך הטלפון, איפה שאתה יכול לחשוב יותר טוב לפני שאתה שולח הודעה, אנשים מפתחים חרדה חברתית כי הם לא נמצאים מספיק בתוך חברה.
שניה, אנשים מאובחנים הרבה יותר בעידן המודרני, או, יותר גרוע, אנשים מאבחנים את עצמם, יש חרדה חברתית ויש ביישנות, אנשים לפעמים מתקשים להבדיל ביניהם.
קשה לדעת, כמעט כל דבר יכול לגרום לזה. לפעמים זה בא גם בלי סיבה.
חרדה חברתית נובעת מחוסר ביטחון עצמי אשר נובע מערך עצמי נמוך אשר נובע מאנשים חסרי אינטליגנציה רגשית