אני כמעט כל בוקר או צהריים עולה לאוטובוס ויש איזה בית ספר שעולות לאוטובוס הזה הרבה בנות חרדיות וממש נדלקתי על איזה אחת..
בקטע שאני חושבת עליה המון ושמתי לב שהיא גם מסתכלת עליי ולא כסתם נראלי שהיא כמוני בי ואני יודעת לזהות וממש בא לי עליה מה לעשותת?? נמאס לי! היא בטעם שלי והיא יפהה לעזאזל!