2 תשובות
מטגנים בצל לבן
מוסיפים פתיתים
מוסיפים מים חמים
מוסיפים שתי כפות רוטב עגבניות (לחצי שקית פתיתים)
מוסיפים בערך כפית וחצי מרק עוף ובערך כפית וחצי של פפריקה מתוקה
מלח
פלפל
כפית שטוחה של סוכר
מכסים ומחכים עד שיהיה מוכןן
הפתיתים הכי טעימים שטעמתי בחיי *-*
מוסיפים פתיתים
מוסיפים מים חמים
מוסיפים שתי כפות רוטב עגבניות (לחצי שקית פתיתים)
מוסיפים בערך כפית וחצי מרק עוף ובערך כפית וחצי של פפריקה מתוקה
מלח
פלפל
כפית שטוחה של סוכר
מכסים ומחכים עד שיהיה מוכןן
הפתיתים הכי טעימים שטעמתי בחיי *-*
בעיקרון ממליץ לטגן בצל, על הבצל מוסיפה קרטוב סוכר ומחכה שיהיה זהוב מטוגן כזה.
לוקחת סיר יחסית עמוק , שמה שכבה של שמן שמכסה את התחתית של הסיר (שכבה די דקה לפי העין, שפשוט כל החלק התחתון של הסיר יהיה מכוסה) , מפעילה את הגז על אש בינונית, מוסיפה את השקית פתיתים, מערבבת אותם עד שהם מקבלים טיפה צבע וכולם באו במגע עם השמן, אחרכך את מוסיפה את התבלינים שאת אוהבת, אני מוסיף כפית מלח בערך, רבע כפית פלפל שחור, וחצי כפית פפריקה אדומה, מערבב ונותן לזה להתבשל 10 דקות בערך עם מכסה על אש נמוכה, ואחרי 10 דקות מערבב ונותן לזה עוד כמה דקות לנוח ובסוף מוסיף את הבצל.
זה הכי פשוט שיש, והכי בסיסי, היחס בין המים לפתיתים רשום על השקית מאחורה, פתיתים מעט קשים יותר תפחיתי טיפה במים , מעט רכים יותר תוסיפי מעט יותר מים.
חשוב להוסיף כוסות מים רותחים ולא מים קרים.
לוקחת סיר יחסית עמוק , שמה שכבה של שמן שמכסה את התחתית של הסיר (שכבה די דקה לפי העין, שפשוט כל החלק התחתון של הסיר יהיה מכוסה) , מפעילה את הגז על אש בינונית, מוסיפה את השקית פתיתים, מערבבת אותם עד שהם מקבלים טיפה צבע וכולם באו במגע עם השמן, אחרכך את מוסיפה את התבלינים שאת אוהבת, אני מוסיף כפית מלח בערך, רבע כפית פלפל שחור, וחצי כפית פפריקה אדומה, מערבב ונותן לזה להתבשל 10 דקות בערך עם מכסה על אש נמוכה, ואחרי 10 דקות מערבב ונותן לזה עוד כמה דקות לנוח ובסוף מוסיף את הבצל.
זה הכי פשוט שיש, והכי בסיסי, היחס בין המים לפתיתים רשום על השקית מאחורה, פתיתים מעט קשים יותר תפחיתי טיפה במים , מעט רכים יותר תוסיפי מעט יותר מים.
חשוב להוסיף כוסות מים רותחים ולא מים קרים.
באותו הנושא: