התחברות
הרשמה
מאמינים בגהנום?
מאוד מקווה שקיים ושהכינו מקום מיוחד לשכנים ששמים מוזיקה בלילה
30 באוקטובר 2018, 01:42
גיהנום
4 תשובות
כן
H
Hela
לכ
א
אוונגד המומחה לפילמני
לא
א
אוונגד המומחה לפילמני
ברור שיש גהינום.
אנונימי
באותו הנושא:
אתם לא חושבים שזה קצת אגואיסטי מצד אלוהים לשלוח לגהנום את מי שלא מאמין בו?
מה יש בגהנום?
מה לדעתכם עושים לאנשים בגהנום?
למה אתם מאמינים או לא מאמינים?
למה אתם מאמינים באלוהים או לא מאמינים?
למה אתם מאמינים/לא מאמינים באלוהים?
ידעתם שיש יותר אנשים בגהנום מאשר בגן עדן?
יכול להיות שבעצם עכשיו אנחנו בגהנום?
לדעתכם אתם תלכו לגן עדן או גהנום?
חלמתי שאני בגהנום!!
למה אנשים מאמינים לא מאמינים שעבדו עליהם וכל החיים שלהם מבזבזים סתם...?