30 תשובות
מה שאין בגן עדן.
אומרים שכל הסיוטים שלנו שם
אומרים שכל הסיוטים שלנו שם
אי אפשר לדעת
אבל ככל הנראה אפלה, סבל וייאוש
אבל ככל הנראה אפלה, סבל וייאוש
שואל השאלה:
דווקא אומרים שאש זה ממש לא נכון. אומרים שתמיד אנשים מדמיינים את הגהנום כפשוט מקום עם מלא אש ומוות אבל זה לא ככה
דווקא אומרים שאש זה ממש לא נכון. אומרים שתמיד אנשים מדמיינים את הגהנום כפשוט מקום עם מלא אש ומוות אבל זה לא ככה
אנונימית
גן עדן לעומת פה
שואל השאלה:
טוב אני מבינה שאתם מנסים להצחיק אבל עכשיו ברצינות?
טוב אני מבינה שאתם מנסים להצחיק אבל עכשיו ברצינות?
אנונימית
כל הסיוטים שלך
שואל השאלה:
מי יודע..
מי יודע..
אנונימית
משו אדום
היית בבית ספר אז ככה ניראה גיהנום
אף אחד לא יודע
גם אף אחד לא יודע אם הוא קיים בכלל
אולי יום אחד תגלי
גם אף אחד לא יודע אם הוא קיים בכלל
אולי יום אחד תגלי
בית ספר הגיהינום הכי גדול
ברים ומסיבות טראנסים
אנונימית
את כל האנשים הרעים שמתו
נכון זה היה צפוי שמישהו יכתוב "אני"
נכון זה היה צפוי שמישהו יכתוב "אני"
זה מקום של סבל לנשמה
אז לא בהכרח שיש שם אש פיזית או ייסורים פיזיים שאנחנו מכירים
אז לא בהכרח שיש שם אש פיזית או ייסורים פיזיים שאנחנו מכירים
כן, החיים הם אודישן לגן עדן!
אז תתפלל ותשמור מצוות!
סתם בצחוק, אין גיהינום, אתה מת ותולעים אוכלים אותך.
אז תתפלל ותשמור מצוות!
סתם בצחוק, אין גיהינום, אתה מת ותולעים אוכלים אותך.
כלום הוא לא קיים
גהנום לדעתי זו מטפורה למעשים שלנו.
אנונימית
סטטיק ובן אל
וכל היום מתמטיקה
וכל היום מתמטיקה
השטן ובתו היקרה ג'זבל! גם דיין פוגל שם והנשמה של המנהיג של קדושי רחוב השלישי! ג'וני גת וקינזי קנסינגטון בדרך להציל אותו, האם הם יצליחו?
היטלר
אנונימית
את פתח תקווה
מוזיקה מזרחית על פול ווליום
ערבים :)
אנונימית
אנשים שאוהבים קפיצים
אמבטיה מלאה בצואה רוצחת.
כתוב שזה העונש של מי שלא מאמין בה' - האתאיסטים. רק בגלל זה נראה לי אני יהיה מאמין....
חח
כתוב שזה העונש של מי שלא מאמין בה' - האתאיסטים. רק בגלל זה נראה לי אני יהיה מאמין....
חח
ריק אחד גדול לפחות לדעתי העינו הכי גדול לאדם רשע זה להשאיר אותו בריק אחד גדול כדי שהוא יהיה חייב להתמודד עם עצמו
אושר שמחה ואלוהים אמיתי
יש שם כמה מדורים (שבעה). מציע לעיין במסכת "גינהם" שספר "ראשית חכמה".
השטן וכול הרע שבעולם