אני לא ממש יודעת להסביר את זה, אבל אני מרגישה שיש לי צורת חשיבה מעוותת . וגם שיש לי כל כך הרבה חרדות וקשיים..שאני מרגישה שעכשיו זאת התקופה שאני מתבגרת ובונה את עצמי, ושאם היא לא תהיה יציבה אז בעתיד לא יהיה לי בסיס יציב ושזה יקשה עליי אני מקווה שזה מובן ..אפשר איכשהו להתמודד עם זה?לסדר את זה?