4 תשובות
השרירים תפוסים זה טבעי אין בן אדם שלא קורה לו אם הוא לא עושה מתיחות בסוף האימון
זה בסדר, השרירים שלך פשוט לא רגילים
שואל השאלה:
תודה❤❤
אנונימית
באותו הנושא: