14 תשובות
לא. זה מעט מדי.
זה ממש קצת.
צריך לפחות 1200-1500
צריך לפחות 1200-1500
לא
מה זה ממש קצת
לא זה לא הרבה
שואל השאלה:
חחח אומיגד מה הקשר הרעבה עצמית
חחח אומיגד מה הקשר הרעבה עצמית
אנונימית
תלוי מה הקלוריות
את עושה דיאטה במקרה?
את עושה דיאטה במקרה?
אנונימית
זה נכון. זה ממש קצת שזה כבר לא נקרא דיאטה זה נקרא הרעבה עצמית.
לבנות המינימום הוא 1200
לבנות המינימום הוא 1200
שואל השאלה:
אני מנסה לעשות
אבל בלי קשר סתם שאלתי
אני מנסה לעשות
אבל בלי קשר סתם שאלתי
אנונימית
אני לא חושבת שזה הרעבה אבל זה עדיין מעט מדי, זה כן פוגע בגוף. נסי לאכול יותר
זה תפריט מועט מידי
חסרות לך השלמות בארוחות
חסרות לך השלמות בארוחות
אנונימית
לא
את צריכה לפחות 1200אם לא יותר
את צריכה לפחות 1200אם לא יותר
לא. זה כלום
no