5 תשובות
לא לחשוב על זה תתרכזי בכל הדברים שכן טובים בך לא במה שרע בך d:
אפשר לנחש? ניתוח אף?...
שואל השאלה:
לא^ חחח
לא^ חחח
אנונימית
חח אוקיי אז בעיקרון תתמידי להחמיא לעצמך מול המראה כל בוקר על שאר הדברים שבך, לאט לאט זה מחלחל לתודעה, לא מייד אבל גם לא יותר מידי זמן. תתמידי ותאמיני בעצמך שאת טובה כמו שאת וזה הכי טוב שיש :)
תנסי לאהוב ולקבל את עצמך גם איך שאת נראת, את יפה תמיד.
באותו הנושא: