4 תשובות
בעקרון עשיתי כלום עד עכשיו, כרגע אני ביוון
חצי קלאץ' היה חלקים טובים שהיו ממש כיפים אבל רובו היה רע מאוד
לישון, לישון ולישון
סהכ סבבה, קצת משעמם אבל.
לומדת וזה, חברים וחברות, סקס, משפחה, טיולים וכו'
לומדת וזה, חברים וחברות, סקס, משפחה, טיולים וכו'
באותו הנושא: