6 תשובות
אל תצפה לתשובה שתעזור לך מאנשים שלא באמת מכירים אותך ואת היכולות שלך
גם אני ניסיתי פעם...לא עזר
הדרך היחידה זה שתתחיל לשנות מה שאתה רוצה לשנות(וזה ממש לא קל תאמין לי ניסיתי)
גם אני ניסיתי פעם...לא עזר
הדרך היחידה זה שתתחיל לשנות מה שאתה רוצה לשנות(וזה ממש לא קל תאמין לי ניסיתי)
אתה תוכל לשפר את החיים שלך רק אם אתה באמת תרצה את זה ממקום אמיתי ולא ממקום של לרצות אנשים אחרים , לגבי הציונים- לכל אחד יש מקצוע שהוא טוב בו ומקצוע שהוא פחות טוב בו אל תרגיש רע עם עצמך זה קורה שלפעמים נכשלים וזה בסדר תתכונן למבחנים רק בשבילך כי זה שלך בסופו של דבר ההורים שלך מדרבנים אותך לזה אבל בסוף אתה תהנה מהציונים האלה כי אתה תרגיש סיפוק שהצלחת.
מראה חיצוני- אם משהו מפריע לך תמיד אפשר לדאוג לשנות אותו אם זה שומן או פצעונים זאת לא בעיה פשוט צריך רצון ועבודה קשה וזה ישתלם בסוף .
ולגבי הבן 17 ועוד לא הייתה לך חברה , אני בת 15 ואני ככ מצטערת שהיה לי חבר ככה שהייתי שמחה להחליף איתך ;)
ועכשיו רציני, הכל יקרה בזמן שזה יהיה צריך לקרות ואם לא עכשיו אז עוד חודש חודשים זה בסדר אל תרגיש רע עם עצמך :)
מראה חיצוני- אם משהו מפריע לך תמיד אפשר לדאוג לשנות אותו אם זה שומן או פצעונים זאת לא בעיה פשוט צריך רצון ועבודה קשה וזה ישתלם בסוף .
ולגבי הבן 17 ועוד לא הייתה לך חברה , אני בת 15 ואני ככ מצטערת שהיה לי חבר ככה שהייתי שמחה להחליף איתך ;)
ועכשיו רציני, הכל יקרה בזמן שזה יהיה צריך לקרות ואם לא עכשיו אז עוד חודש חודשים זה בסדר אל תרגיש רע עם עצמך :)
יש לי תחושה שאתה כן יודע מה לעשות, ואיך לשפר לעצמך את החיים שלך
הצעד הראשון הוא להודות בבעיות שלך ולהכיר בהן,
אבל הצעד השני הוא אשכרה לעשות עם זה משהו ולפתור אותן
השאלה היא האם אתה מוכן לעבוד קשה בשביל זה, כי אם אתה חושב שמישהו מפה יעזור לך אתה טועה, אף אחד לא באמת מכיר אותך פה - האדם היחיד שיוכל לעזור לך הוא אתה.
אם באמת תרצה "לשפר את החיים שלך" שלח הודעה, אני מוכן לתת לך הכוונה
הצעד הראשון הוא להודות בבעיות שלך ולהכיר בהן,
אבל הצעד השני הוא אשכרה לעשות עם זה משהו ולפתור אותן
השאלה היא האם אתה מוכן לעבוד קשה בשביל זה, כי אם אתה חושב שמישהו מפה יעזור לך אתה טועה, אף אחד לא באמת מכיר אותך פה - האדם היחיד שיוכל לעזור לך הוא אתה.
אם באמת תרצה "לשפר את החיים שלך" שלח הודעה, אני מוכן לתת לך הכוונה
בקשר לחברה אני עוקף אותך. כבר בן 19 בתול שפתיים.
בקשר לציונים אני ממליץ לנסות לעבוד על עצמך שזה מעניין
בקשר לשומן אני לא יכול לעזור
בקשר לציונים אני ממליץ לנסות לעבוד על עצמך שזה מעניין
בקשר לשומן אני לא יכול לעזור
תקשיב אני מזה מבינה אותך גם אני באותו המצב בדיוק. אבל שתדע לך שאתה מסוגל לשנות הכל אם אתה באמת רוצה ויש לך עדיין את האופציה כי זה עוד לא נגמר !
מקווה בשבילך שהכל יהיה לך בדיוק כמו שאתה רוצה .
מקווה בשבילך שהכל יהיה לך בדיוק כמו שאתה רוצה .
נסה את הכי טוב שלך ותאמין בעצמך ותצליח
באותו הנושא: