5 תשובות
אני חושבת שאת לא עושה מספיק דברים שנותנים משמעות לחיים שלך.
נשמע כאילו ממש חסר לך משהו בחיים.. תנסי למצוא מה יכול לעזור
שואל השאלה:
חסר לי בוודאות. תודה
חסר לי בוודאות. תודה
אנונימית
אם את מרגישה צורך לדבר על זה יותר לעומק, מוזמנת לשלוח הודעה
כל כמה זמן אני נכנס בדיוק לאותה ההרגשה ופשוט לא רואה סיבה לחיות חושב שהכל חסר טעם והחיים שלי הם רק כיף וסבל והזמן המת שבניהם. אבל בזמן האחרון אני פשוט עושה דברים שאני אוהב מכריח את עצמי לחשוב חיובי לא משנה מה ומקווה לא לחזור למצב הזה שאין לי מטרה והכל שחור. אשמח אם תכתבי לי ונעזור אחד לשני אני לך עכשיו ואת לי בעתיד כשזה יכה בי שוב
באותו הנושא: