התחברות
הרשמה
יש לי שוב רגשות לאקס שלי, אני לא יודעת מה לעשות.
אנחנו חברים ממש טובים עכשיו, הוא אפילו שולח לי "בוקר טוב" ישר כשהוא מתעורר, ואני חושבת שיש סיכוי שהוא גם מרגיש אליי משהו. מה לעשות?
25 ביוני 2018, 02:06
אקסים
התאהבות
פרידות
3 תשובות
תחכי קצת עם הזמן ואז תשאלי
R
R A C H E L
תתקפי
ס
סגן במיל' מילקי עם חלב!
תשאלי לא יקרה כלום
R
Rare~
באותו הנושא:
האקס הטרי שלי היה סוציופת, הוא יכול לחוש רגשות אשמה?
אם האקס עדיין אוהב אותי ונמשך אליי ויש לו רגשות כלפיי
איך לעזור לעצמי לוודא שלא יחזרו לי רגשות מסטץ עם האקס? לא אוהבת אותו
התנשקתי עם חבר של האקס שלי והוא שמע אותי אומרת לאקס שלי בטלפון שאני מתגעגעת אליו ואז הוא אמר לי מה את עדיין אוהבת אותו ואז הוא נעלב יש לו רגשות אלי?
יש לי עדיין תמונות שלי ושל האקס ונפרדנו לפניי חודשיים פלוס ואין לי רגשות אליו, למחוק או להשאיר?
האקס שלי שלח לי עכשיו תמונה שלו עם ידידה שלו והתחיל לקלל אותי ועדיין יש לי קצת רגשות אליו איך להפסיק לאהוב אותו?
יש לי עוד רגשות לאקס שלי, ושמעתי מחברה שלי יש לו חברה חדש
אם אני אגלה לחבר שלי שיש לי קצת רגשות לאקס שלי הוא ייפרד ממני? אני רוצה לדעת אם להגיד לו..
אקס שלי הוא מבולבל לגבי רגשותיו אליי הוא רוצה לחזור תקופה
וואי אני לא יודעת כבר מה לעשות עם הרגשות שיש לי אלייה
מישהו יכול לתת לי ברכה ממש ארוכה לאקס שעדיין יש לי רגשות כלפיו ויכול להיות שגם הוא