8 תשובות
שואל השאלה:
עושה כםרה עושה
אנונימית
לא כדאי שתדחיקי את הרגשות שלך, יש אלפי מחקרים שזה לא בריא לגוף של בני האדם להדחיק את הרגשות שלהם.
בתכלס, תנסי לפתח רגשות לבן אדם אחר, תסתובבי עם אנשים אחרים.
J1
שואל השאלה:
מה אכפת לי שזה לא בריא
אני לא הולכת לחזור לאהוב אותו
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו מאוד נמשכים אחד לשני
אנונימית
אני רק מנסה לעזור למה את באה בגישה כזאת?
תעצרי את עצמך מלעשות את זה כי זה דבר שמנוגד לערכים, תצאי עם אנשים אחרים ותכירי אנשים אחרים שיסיחו לך את הדעת, אפשר גם לומר תודה.
J1
שואל השאלה:
הוא לא . אני מכירה אותו
אנונימית
שואל השאלה:
אלוהים נו אני ביקשתי עצות איך לוושא שלא ייזרו לא למה לא לעשות כע כבר החלטתי
אנונימית
אי אפשר לוודא דבר כזה כי פאקינג לא שולטים ברגשות ומה הקטע להתייחס כזה רע לאנשים שרק מנסים לעזור לך?
שאלת את זה כבר וכבר ענו לך שלא שולטים ברגשות את יכולה לעבוד על עצמך שכן אבל את לא
אז תירגעי