3 תשובות
זה לא משהו שאפשר לעזור לך בו לדעתי
זה דבר אישי ..אנחנו לא יודעים מה היה בינך לבינו ...תכתבי מה שאת מרגישה
אל תעשי את זה.... אל תשלחי לו ברכה, מניסיון
שואל השאלה:
אני רוצה לשלוח לו משהו יכול להיות שזה גם יעזור ויזכיר לו כמה אהבתי אותו ואני לא יודעת מאיפה להתחיל יכול להיות שגם הוא עדיין מרגיש ככה כמוני לא נפרדנו לפני הרבה זמן..
באותו הנושא: