3 תשובות
לשתות רסקיו, לקחת שיעור יום לפני כדי להירגע ותכלס? זה רק מבחן נהיגה, הבוחן הוא איש כמוך, יש לו משפחה וילדים הוא רגיל! הוא פשוט עובד בלבחון אנשים. גם אם לא תעברי תזכרי שזה רק מבחן והרוב לא עוברים ראשון/שני. הכל בסדר!
קישורים מצורפים:
אסור להלחץ. 30 אחוז הצגה בטסט. מראות תמיד.
תקשיבי לי גם הייתנ חרדה ובגלל זה עברתי רק טסט 4. שעה לפני הטסט ראיתי סרטון שמתרגל נשימות וזה ממש עזר לי להפחית את הלחץ
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: