התחברות
הרשמה
נתיב לאקדמיה בבן גוריון מה אתם אומרים? קשה?
27 במאי 2018, 21:13
בן גוריון
לימודים אקדמיים
תשובה אחת
כן
ד
דניאל הגאון
באותו הנושא:
העדפה לנשים אקדמיות באתר הכרויות - למה בחורים באתרי הכרויות (אקדמאים) מעדיפים גם בחורה דומה, ואם אין לי אקדמיה זה עושה אותי פחות טובה?
פינוי נתיב האבות - אתם בעד או נגד גירוש יהודים משכונת 'נתיב האבות'?
שמתם לב שהאקדמיה ללשון העברית עדיין לא מצאה מילה בעברית למילה "אקדמיה"?
הצומת שלפניך מתומרר ומסומן בדיוק כבציור. מהו האופן הנכון לפנייה ימינה מרחוב ב' (B) לרחוב ג' (C)? מנתיב 7 או מנתיב 8 לנתיב 6 או לנתיב 5. מנתיב 7 לנתיב 6 בלבד. מנתיב 8 לנתיב 6. מנתיב 7 לנתיב 6 או לנתיב 5. אני לא מבינה את ההיגיון. עזרה?
האם יש עמותה כמו האקדמיה לעברית רק לשפה האנגלית, נגיד משהו בשם "האקדמיה לאנגלית" או כדומה
רק אני חשבתי על זה שזה מוזר שלאקדמיה ללשון עדיין קוראים "אקדמיה", שזו מילה בלועזית?
קיבלתי זימון לכנס נתיב, זה אומר שאני לא יהודייה?
אם אני נכנס לכיכר מנתיב אחד ופונה שמאלה ששם יש שתי נתיבים , באיזה נתיב להיות? ימין או שמאל?
המצאתי משפט סלנג מה אומרים? אתה בנתיב הלא נכון - אתה עושה שטויות, אתה עושה בלאגן מה אומרים?
מידע על נקודות זכות אקדמיות - צהריים טובים! מה זה נקודות זכות אקדמיות? תודה לעונים!
בחירתה של ירושלים כעיר בירה ע"י בן גוריון - למה דוד בן גוריון בחר בירושלים כעיר בירה?