תשובה אחת
תנסה לשחרר את הלחץ כשאתה משחק, זה יקל עלייך ועל טכניקת המשחק וככה גם תשחק יותר טוב
כשיש לך לחץ אתה מתחיל להיכנס למצב לא רגיל וככה אתה משחק פחות טוב מאשר מצב בו אתה לא בלחץ.
תשדל להיות כמה שפחות בלחץ וכמה שיותר מרוכז כדי שלא יעקפו אותך ויבקיעו גול, כשאתה חוטף כדור תמצא שחקן פנוי למסור לו או שתרחיק את הכדור כמה שיותר מהשער.

בהצלחה!