תשובה אחת
כדאי לך לפחות לנסות.. אם את מרגישה שאיפה שאת עכשיו את סובלת תעברי.. תתני ניסיון של חצי שנה בערך תנסי ותראי את הבית ספר החדש ואם באמת לא יהיה לך חברים ולא תסתדרי שם מקסימום תחזרי.. לכי תדעי אולי יהיה לך יותר טוב בבית ספר החדש..
באותו הנושא: