13 תשובות
את ניסית את זה? שתדעי שאם לא תאכלי ארוחת בוקר או ארוחה מוקדמת לספורט את תתחילי לנשנש דברים במהלך היום שיחזירו לך את כל המשקל.

את גם במאזן קלוריות שלילי וזה לא בריא תאכלי יותר את לא תשמיני השינה מחזירה את זה.
אנונימית
את תעלי הכל חזרה. לרדת ככ הרבה ב10 ימים זה ממש לא בריא
שואל השאלה:
לא אכפת לי.
כמה בערך אני ארד?
ואני לא אנשנש דברים תסמכי עלי.
אנונימי
מה המטרה שלך? לרדת במשקל? אני יכולה לעזור לך בדרך בריאה יותר..
לא חכם לוותר על ארוחת בוקר, עדיף שתוותרי על הערב אם כבר (למרות שאני גם לא ממליצה, אבל עניין שלך)
שואל השאלה:
אבל אין לי זמן לארוחת בוקר (בית ספר וכו)
ואני לא יכולה לאכול בבית ספר כי יש לי בעיה כזאת שאני לא יכולה לאכול ליד אנשים
אנונימי
את תרגישי חלשה באימונים את צריכה לאכול תמר ויוגורט או משהו כזה בבוקר
אני מניחה שבערך 7-5 קילו.
שואל השאלה:
וואו כל כך הרבה בעשרה ימים?
רציתי בסביבות ה2 קילו כי תכלס אני לא שמנה (שוקלת 51 גובה:165)
אנונימי
למה את רוצה להרזות?
שמעי... זה תלוי, לפי "התפריט" שלך זה נראה שאת תאכלי בערך 1000 קלוריות במשך עשר יום.
חברה שלי אכלה במשל עשר יום עד 1000 קלוריות ורזתה בערך 4-5 קילו.
אבל זה תלוי איך הגוף שלך יגיב אולי תרדי פחות אפילו.
מה?! את צריכה להוריד רק 2 קילו? מה את נורמלית?
תעשי את זה בדרך הרבה יותר בריאה ותוך שבוע וחצי אין לך כלום.
התחלתי כמוך וזה נגמר באנורקסיה. ותאמיני או לא גם העלתי הכל בחזרה ואפילו יותר כשחזרתי לאכול רגיל. דבר ראשון חילוף החומרים נדפק והגוף אוגר את האוכל שנכנס אליו כי הוא מפחד שלא יגיע אליו עוד אוכל אחר כך. כשאכלתי כמויות מאוד קטנות כמובן שהייתה ירידה במשקל אבל היא הייתה זמנית והספיקה ארוחה אחת כדי להעלות את הכל בחזרה. דווקא כשאני אוכלת מאוזן כל יום וכמות שהיא יותר גדולה ממה שהייתי אוכלת אז פתאום אני מצליחה לרדת במשקל ברצף. אפילו אכלתי דברים שמשמינים כמו גלידה/המבורגר ועדיין ירדתי. זה יתנקם בך אם תרעיבי את עצמך כי הגוף יעשה לך דווקא בשביל להגן על עצמו ויש סיכוי טוב שהוא גם יגרום לך לרעב מוגבר בשלב מסוים
אנונימי
לא מספיק ספורט, את צריכה לעשות כמה סטים של סקוואטים וכמה סטים של סטטי. אל תעשי כל יום, תעשי כל יומיים
ואגב אם את רוצה להתחטב את לא תצליחי עם תזונה כזאת, הגוף צריך לבנות את השרירים ממשהו נכון? ספורט בלי אכילה לא יעזור לך להתחטב. חד משמעית. את צריכה להוסיף ארוחת בוקר- שמכילה חלבון כדי שתצליחי לבנות את מירב השריר מהפעילות הגופנית שתעשי, ופירות
בעשרה ימים של זה אני מניחה שתרדי קילו או שניים, לא יותר