5 תשובות
אני מבינה אותך, הייתי במצב כזה גם המון שנים
תפסיקי את זה, זה ממש לא שווה את זה... תאכלי בריא ותעשי ספורט
שואל השאלה:
מה עשית? יצאת מזה? (אני עושה ספורט בלי קשר)
אנונימית
אני חושבת שיצאתי מזה
את צריכה להבין שלהרעיב את עצמך זה לא הדרך לפתרון הבעיות שלך בחיים, יש כל מיני סיבות להרעבה אבל מה שבטוח זה שזה רק מחמיר את המצב שלך וגורם לך להיכנס לעוד בעיות. בבקשה תשמרי על הגוף שלך ותנסי כמה שיותר להתמודד על הבעיות שלך.
אני כאן בכל מה שתצטרכי:)
את בטוחה שאין לך למי לספר? חברים או משפחה? תפני למישהו דחוף