התחברות
הרשמה
עייפה רצח. להפסיד מחר שעתיים ראשונות (שני שיעורים לא חשובים) או לסבול?
25 באפריל 2018, 00:38
עייפות
שיעורים
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני אמורה לקום ב06:00 ואם אני אלך לישון יהיו לי רק שעתיים לישון.. כרגע אני לא עייפה לישון או לא?
איך לא להיות מחר עייפה כל היום בבצפר? אני ישנה שבע שעות ואפילו כשאני ישנה עשר אני עייפה
למה שאני ישנה 4 שעות אני ערנית, ושאני ישנה 6 שעות אני עייפה?
אני נורא עייפה ורוצה לישון אבל אני קמה ב-5, זה שווה לישון פחות משעתיים?
רק לדעתי זה לא בסדר שקמים צו ראשון על ימי בית ספר? למה אני צריכה להפסיד חומר חשוב ביא ועוד מתמטיקה וביולגיה שאסור להפסיד
אני גמורה מעייפות עד כמה זה גרוע אם אבריז רק שעה ראשונה ואשן עוד?
אני בחתונה עכשיו ואלכתי לישון 3 שעות ואני עדין עייפה איך להעיר את עצמי?
אני ישנה 12 שעות ועדיין עייפה
אני עייפה רצח ויש לי עבודה עד שעה אחד וחצי מה לעשות?
היי, אני עייפה, נרדמתי בערך כשעה, ואני יותר עייפה בקייצור איך לעורר את עצמי?
אני ישנה קצת שעות ובערב לא עייפה ואז שוב הולכת לישון בשעה מאוחרת מה לעשות?