12 תשובות
מאוד.
כן מאוד.
קטלני
אוהו ממש טוב.
לדעתי בין העשרה הכי טובים בעולם
מאוד! שיר מומלץ friends ו alone
אכן.
ממשיך אהבתי אותו והשירים שלו עם קצב טוב והכל אבל זה עיניין של טעם
יאפ
כן אני חולה עליו
לפעמים. יש לו שירים טובים אבל רוב השירים הם בדיוק אותה מקלדת וזה מחרפן אותי.

יש לו אבל כמה שירים שאני כן אוהב כמו
friends
silence
מפיק טוב ברמה עולמית
דיי ג'יי טוב ברמה עולמית? רק כשהוא רוצה
רוב הסט שלו בהופעה בארץ היה מוקלט מראש ואפילו שיכול להיות לו סטים איכותיים לפעמים הוא דיי מחפף (וגם אז הוא ממש טוב פשוט דיי מוריד ממנו)