15 תשובות
פלאנק מדרגה
אני בן ולא מתאמן
מה זה יתן לך
אנונימי
לא טובה, את לא מביאה מספיק תרגילים לכל קבוצת שריר שאת מנסה לעבוד עליהם, את לא יכולה לערבב ככה
את צריכה לתת יותר תרגילים מורכבים בנוסף להתפתחות, עם מה שאת כתבת ותכננת יקח זמן להתפתח ולהגיע לשיפור.
את יכולה לצאת לריצה או להעלות את שכיבות הסמיכה. (אפשר בהדרגה)
שואל השאלה:
זה שאתה לא עושה לא אומר שאני לא צריכה לעשות.
חוץ מזה אני אוהבת ספורט וזה מעביר לי את הזמן, וגם להיות יותר בכושר

עריכה: איזה עוד תרגילים אני צריכה להוסיף?
אנונימית
אנונימי שכתבה שהוא לא מתאמן ומה זה יתן אז זה יתן לה שהיא יכולה לכסח אותך אם היא רוצה
אנונימית
בנוסף, איפה הכמות סטים וחזרות?
לא ממש הבנתי משהו מהתוכנית שלך אבל אני יכול לעזור לך אם תרצי להרחיב למה את מתאמנת:
חיטוב, עליה במשקל, סיבולת?
שואל השאלה:
יותר בכיוון של חיטוב
אנונימית
אנונימית בגלל שאני לא מתאמן מי אמר שהיא יכולה לכסח אותי?
אנונימי
בשביל חיטוב את תצטרכי הרבה יותר אירובי מקפיצה בחבל 2 דקות.
שואל השאלה:
בגלל זה אני צריכה את העזרה שלכם, איך לבנות תוכנית אימינים טובה
אנונימית
מה עם ריצות?
זה גם?
הלוואי שיכולתי לעזור לך, אבל אני לא ממש מבין את ההבדלים שיש בין תוכנית של בן לבת...
חוץ מזה נראה לי שהתוכנית שלך ממש טובה. ברגע שאת מתקדמת פשוט תוסיפי חזרות
כולל ריצות
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי?
בריצות תעשי מדי פעם ספרינטים\ ריצות מהירות, בהתחלה רצוי עד 300 מטר (לאט לאט אולי תגיעי גם ל500 בסוף ששם עדיף דקה וחצי הפסקה). תחזרי על זה 4-6 פעמים עם הפסקות של חצי דקה - דקה.
חשוב גם לעשות ריצות ארוכות בסגנון של אלפיים ובכל כמה זמן ריצות איטיות של שחרור כדי לשבור עומס באמצע התהליך.