3 תשובות
הם כנראה נבנו בשנה הזאת לפני שקמה המדינה
בתקופת המנדט הבריטי
תמיד היו יהודים בארץ
הם כותבים "מאז 1944" הם לא כותבים שזה היה כאן. למשל כמו בייגל בייגל שהקימו מאפיה בפולין בשנה מסויימת ואז עברו לפה והמשיכו את המסורת, אבל עדיין כותבים את שנת הייסוד כי זה המוניטין והנסיון שלהם
באותו הנושא: