התחברות הרשמה

מי כאן בכיתה יא ומרגיש שהמורים לא יודעים ללמד?

9 בפברואר 2018, 08:08
מוריםחינוךתלמידים    
2 תשובות
לא מה?
אנונימי
אני! אבל ממש אני.. אויש מורים זה דבר נורא
ס
סתם מישהי פה בסטיפס
באותו הנושא:
מי כאן כיתה יא או יב ויכול לעזור לי?
מי כאן בבית ספר דתי כיתה יא'?
מי כאן כיתה יא ומעלה ויכול לייעץ לי?
מי כאן בכיתה יא ב5 יחידות מתמטיקה?- כמה מבחנים היו לכם בינתיים (במתמטיקה) וכמה קיבלתם בהם?
מי כאן בכיתה יא וניגש היום לבגרות באנגלית בע''פ וכמה קיבלתם?
מי כאן בכיתה יא/ יב ויכול לעזור לי להכין עבודה די פשוטה?
מי כאן בכיתה יא? ואיך הולך לכם?
מי כאן בכיתה יא ואיך הולך לכם בלימודים?
מי שכיתה יא מרגיש כבר את הלחץ בלימודים או שעוד לא?
מי כאן 5 יחידות מתמטיקה כיתה יא?
מי כאן בכיתה יא או יב ובחרת מגמות קשות שיכול לעזור לי לבחור?