3 תשובות
שואל השאלה:
אמרו לי שלשון ביא ממש קשה זה נכון?
אנונימי
אני.
עמוס, מפוצץ, חונק, אבל מסתדרת. הולך אחלה.
אני
הולך סבבה, אבל יש ממש עומס וזה כבר בלתי נסבלל
אנונימית