התחברות
הרשמה
מי שכיתה יא מרגיש כבר את הלחץ בלימודים או שעוד לא?
11 באוקטובר 2015, 00:14
לחץ
נפש
לימודים אקדמיים
בתי ספר
כיתה
תואר ראשון
2 תשובות
כן: (
ס
סתם עוד ילדה
מרגישה ועוד בקושי התחילה השנה
R
Rose
באותו הנושא:
נשארו עוד חודשיים ללימודים! לאיזה כיתה אתם עולים?
אני בכיתה ה' ויש לנו הרבה עומס בלימודים מה לעשות?
איזו כיתה אתם חושבים שהיא הכיתה הכי קשה בחטיבה מבחינת עומס בלימודים וכאלה (ז, ח, ט)?
למה כל כך חשוב להשקיע בלימודים? כיתה ו׳
רוצה להצליח בלימודים אל מרגיש טיפש - אני טיפש רצח, איך להצליח בלימודים?
לחץ לפני תחילת הלימודים במכללה - (בת 20) איך להתמודד עם לחץ ופחד לפני תואר ראשון במכללה?
אני ממש רוצה להתנדב במדא אבל מפחדת להתחייב להתנדב בגלל לחץ בלימודים (אני בכיתה י). אפשר להתנדב תוך כדי בגרויות ולחץ לימודי?
אני שנה הבאה כיתה יא ואני בלחץ מזה לחץ, מי שכיתה יא פה, שנה לחוצה ממש? אפשר לומר שזאת השנה הכי חשובה?
חשוב להשקיע בלימודים בכיתה ט?
מחר מבחן בהיסטוריה כיתה ח' ועוד לא התחלתי ללמוד יש למישהו הצעות לימוד?
שנה הבאה אני כיתה יא, ואני מתחילה בגרויות הבעיה היא שאני לא מרגישה כיתה יא, אני עדין מזלזלת קצת בלימודים.