3 תשובות
אני. והכוונה מבחינת לימודים? נראה לי שדי בסדר.
שנה די מעצבנת, עמוסה ולחוצה אבל עוברים הכל ^^
שנה די מעצבנת, עמוסה ולחוצה אבל עוברים הכל ^^
זו שנה עמוסה בטירוף, ועוד לא הגענו לבגרויות.
אבל מתמודדים.. וזה לא כזה נורא, לא כזה מפחיד כמו שכולם מספרים שזה.
אבל מתמודדים.. וזה לא כזה נורא, לא כזה מפחיד כמו שכולם מספרים שזה.
זה ממש עמוס לי!
באותו הנושא: