3 תשובות
אני. והכוונה מבחינת לימודים? נראה לי שדי בסדר.
שנה די מעצבנת, עמוסה ולחוצה אבל עוברים הכל ^^
זו שנה עמוסה בטירוף, ועוד לא הגענו לבגרויות.
אבל מתמודדים.. וזה לא כזה נורא, לא כזה מפחיד כמו שכולם מספרים שזה.
זה ממש עמוס לי!