2 תשובות
פחד מחושך אפשר לקנות מנורת לילה (עם כמה ילדותי שזה נשמע), והפחד של השינה- אין לך מה לדאוג בקשר לשינה, כל עוד את לא חולה סופנית חלילה.. אין סיבה שלא תקומי, פשוט אין
גם אני פעם פחדתי מלהירדם
את יכולה למות בשנייה שאת יוצאת מהבית ואת הרי לא חושבת על זה בכל פעם שאת יוצאת נכון?
לא באה להלחיץ או משהו, זאת לא הנקודה. הנקודה היא שאת לא צריכה לחשוב על זה בכלל, זה ממש לא רמור להדאיג אותך.
תעסיקי את עצמך עם ספר או סרט עד שתירדמי
את יכולה למות בשנייה שאת יוצאת מהבית ואת הרי לא חושבת על זה בכל פעם שאת יוצאת נכון?
לא באה להלחיץ או משהו, זאת לא הנקודה. הנקודה היא שאת לא צריכה לחשוב על זה בכלל, זה ממש לא רמור להדאיג אותך.
תעסיקי את עצמך עם ספר או סרט עד שתירדמי
באותו הנושא: