5 תשובות
ליהנות מהחיים כמה שיותר
תחשבי על זה ככה, אם תחשבי עליו ואם לאו, הוא יבוא בכל מקרה..
אני מקווה שלא הפחדתי אותך..
תעשי מדיטציה ותגידי לעצמךשיש לך עוד מלא זמן.. וחוץ מזה אנ י רוצה להתאבד.. זה החלום שלי
להבין שזה דבר טבעי. שזה בכל מקום. שזה משהו אפילו טוב. שיחרור מהכל.
אין מה לפחד מהמוות. זה טבעי כמו ללכת לשירותים, או נשירת שיער..
תחשבי שכולנו הולכים למות באיזשהוא שלב אז להנות בנתיים מהרגע שאנחנו נמצאים בו ולחשוב שאפילו אם נמות יש חיים אחרי המוות שצריך להתאמץ עכשיו ולעשות טוב בחיים כדי לזכות בחיים הבאים