התחברות
הרשמה
אני ניסיתי לאפס את הטאבלט שלי, ועכשיו זה רושם לי עליו אין פקודה. והוא לא מתכבה או נדלק לא משנה איפה לוחצים מה לעשות
חברת אסוס
19 בינואר 2018, 15:36
טאבלט
תשובה אחת
תנסי לחבר לחשמל
תנסי ללחוץ על כל הכפתורים למשל הרבה זמן
יו
באותו הנושא:
כבר קיבלתי איזה 10 פרחים אבל בכל זאת זה רושם שיש לי אפס מה לעשות?
לפני כמה ימים הטלוויזיה שלי נדלקה לבד כשהשלט היה על המיטה.. ועכשיו הרמקולים כל הטאבלט נדלקו לבד והשלט היה מעליו, איך זה קורה?!
הטאבלט שלי רושם לי שאני במצב מקוון מה זה אומר?
אם אני כותבת 4+1 במחשבון שלי (CASIO) הוא רושם לי =5.0 כאילו עם אפס. איך מתקנים את זה?
שחכתי את הסיסמא בטאבלט וזה רושם לי אחרי כמה נסיונות רמז לסיסמה:6, אני כבר מיואשת ואי אפשר לעשות איפוס סיסמה זה טאבלט אקאי של, וינדוס מה לעשות?
ראיתי שהטאבלט שלי רושם לי לאחרונה שיש עדכון קושחה זמין מה זה קושחה?
אני מנסה לאפס את האייפון שלי אבל כל פעם באמצע האיפוס זה רושם error ועוד כמה דברים באייטונס.. מה לעשות?
יש לי טאבלט איך להוריד שירים בעברית? ניסיתי מהאינטרנט וזה רושם שההורדה נכשלה
ניסיתי לאפס לחברה את הסיסמא שלה כדי שאני אוכל להיכנס לה למשתמש ועכשיו היא לא מצליחה להיכנס והיא כועסת עלי.. מה לעשות?
בקשה תענו לי מהר, אני צריכה לכתוב למפקד שלי למה לציית לפקודה זה חשוב?
שלום! האם יש תוכנה שמדברים במיקרופון ומה שאני אומרת זה רושם במחשב כמו פקודה?