התחברות
הרשמה
אני מנסה לאפס את האייפון שלי אבל כל פעם באמצע האיפוס זה רושם error ועוד כמה דברים באייטונס.. מה לעשות?
22 באוקטובר 2017, 22:09
אייטונז
איפוס
אייטונס
תמיכה
אייפון
2 תשובות
איפוס דרך ההגדרות.
ח
חייב כינוי?
שואל השאלה:
האייפון נעול
אנונימי