2 תשובות
אממ אני לא יודעת מה להגיד בנוגע לטאבלט שלך
אבל אני יכולה להגיד לך שאולי הסיסמא שלך היא בעוד מקומות
תנסי להזכר למה זה 6
ואם היה משהו בסיסמא שלך שהיה בו 6
תנסי להזכר.
אל תהיי בלחץ
אבל אני יכולה להגיד לך שאולי הסיסמא שלך היא בעוד מקומות
תנסי להזכר למה זה 6
ואם היה משהו בסיסמא שלך שהיה בו 6
תנסי להזכר.
אל תהיי בלחץ
תירגעי ותנסי שוב בלי להילחץ..
תכתבי את כל מה שעשית ולא עבד כדי שלא תחזרי על הסיסמא פעמיים
תכתבי את כל מה שעשית ולא עבד כדי שלא תחזרי על הסיסמא פעמיים
באותו הנושא: