תשובה אחת
דבר ראשון תבקשי סליחה, הרי הכי חשוב מעל לכל החברות שלכן:)
תסבירי לה שרצית לעזור לה בסך הכל, ושכמובן לא התכוונת לזה..
ותנסו לחשוב מה לעשות ביחד..
תסבירי לה שרצית לעזור לה בסך הכל, ושכמובן לא התכוונת לזה..
ותנסו לחשוב מה לעשות ביחד..
באותו הנושא: