4 תשובות
אם את חושבת שזה מה שיעלה לך את הביטחון אז תרזי
אם לא אז לא
את מרגישה צורך להרזות? לכי על זה..
אם לא אז לא
את מרגישה צורך להרזות? לכי על זה..
לפעמים זה עובד ומחמיא אז בהצלחה
דימוי הגוף אכן מתבטא עם ביטחון עצמי, אך עליך להרזות מהסיבות הנכונות, עודף משקל מסכן את הבריאות ועלול להוביל למחלות. הורדת המשקל זהו תהליך ארוך, דרך חיים יש לומר, ויש לעשות זאת בצורה מתונה על ידי תפריט מתאים ושילוב פעילות גופנית. אם את באמת רוצה להרזות אני מציע לקבוע פגישה עם דיאטנית, ולעשות זאת בצורה מסודרת.
את צריכה לדאוג להיות במשקל תקין ביחס לגיל ובגובה, משהו באמצע הטווח.
באותו הנושא: