7 תשובות
למה את רוצה להעליב אנשים?:/ הייתי מציעה לך פשוט תמיד לראות את הדברים הטובים שבך ולא לפחד להגיד "אני יודעת, תודה" כשאומרים לך מחמאה או משהו.. (כאילו להכיר ביכולות שלך.. הבנת?)
תאמיני בעצמך ותאהבי את עצמך ותעשי רק מה שאת רוצה ואל תפחדי מאף אחד
תגיד לעצמך שאתה כל מה שאתה שואף להיות, בין אם חכם או יפה- ואני מאמינה שמתישהו אתה תאמין לעצמך. כשתאהב את עצמך מספיק אתה תלמד לא לשים פס על מה שאנשים אומרים/ חושבים. אנמ בטוחה שאתה טוב יותר ממה שאתה חושב (-:!
אנונימית
אויש סליחה את נקבה.. ואל תעליבי אחרים - זה בטוח לא ביטחון עצמי זה ההפך הגמור.
אנונימית
שואל השאלה:
אני רשמתי שאני רוצה להעליב אנשים בתור דוגמא לכביכול רמת ביטחון עצמי גבוהה אז אל תקחו את זה ברצינות אנשים אני לא הולכת להעליב אנשים ברחוב או משהו חח.
ותודה על התשובות:)
אנונימית
אז זהו שאת טועה, אנשים שמעליבים אנשים אחרים בשביל להרגיש טוב עם עצמם, הם ממש לא אנשים עם ביטחון עצמי גבוה. אנשים עם ביטחון עצמי אלו אנשים שיש להם שלמים עם עצמם, שלא מרגישים צורך לרמוס אנשים אחרים בשביל להרגיש עם ביטחון, שזה בדיוק מה שחלק גדול מחסרי הביטחון העצמי עושים.
אל תעליבי אנשים שלא עשו לך כלום
מה זה יתן לך?
אם מישהו ינסה לרדת עליך תשפילי אותו וככה הוא לא יתעסק איתך יותר וזה יגיע לו.