12 תשובות
לא את תמותי
אנונימי
לא את רק תיהיה חולה
או שתרזי ותעלי הכל בחזרה מהר
אתה תחלה באנורקסיה.. זה מאוד מסוכן!
תעשה ספורט ותאכל בריא... זה יכול לעזור
אתה תהיה רזה בקבר אם לא תאכל בכלל. וגם אם תאכל קצת זה עדיין רע. חברה שלי השתגעה בגלל זה, אז אל תחשוב על זה אפילו. להקיא יכול להרוס לך את הוושת. אם אתה רוצה להרזות תלך לדיאטנית.
שואל השאלה:
תוך כמה זמן אני ימות? אני לא רוצה למות
אנונימי
מהר מאוד מאוד. וסיכויים גדולים שתתעלף כל יום. תשכח מזה!
בטח.
אבל אל תשכח שאחר הגוף הגוף שלך יתרגל למצב של לא לאכול ואז הןא פשוט יקיא אוטומטית כל דבר שתאכל.
אתה באמת רוצה לחלות באנורקסיה ולהגיע למצב של עור ועצמות, ואחר כך מוות?
לך על כושר ותזונה נכונה, זה הרבה יותר בריא לגיל שלך.
ורזון מאנורקסיה זה לא נראה טוב. אתה תראה טוב אם תעשה הרבה ספורט ותאכל בריא
אם תקיא את מה שאתה אוכל את תקרא בולימית ותהפוך לצמח. לא תוכל לא לדבר, לא לזוז ואפילו לא לחשוב. כדאי לך להתחיל לאכול בריא ולעשות ספורט.
לא.
אין סיבה שאפרט, מסכימה עם כל מילה שלכם.
שואל השאלה:
מיליוני אנשים המשיכו במשך שנים להקיא והם לא מתו
אנונימי
את לא תמותי מהר כל כך ואת לא תרזי את תשמיני ברמות קשותת (מניסיון) כשהתחלה את רוצה להקיא את חושבת שקל להפסיק את חושבת שאת פשוט כמה ופסיקה אבל זה כמו סמים אני יכולה להפסיק מתי שאני רוצה אני פשוט לא רוצה ואת לא תדעי שזאת בעיה עד שטיצטערי על זה חבל אני אומרת את זה מיניסיון בהמשך כשאת תקיא את תתכילי לאכול יותר כי את תגידי אם אני אוכלת אני אז מוציא ואז תהיה כמובן הגמילה הלא מוצלחת שתגרום להשמנה לא נורמאלית כי כבר היתרגלת ליתכון וזה יוצא שאת נישארת במעגל חולני. אם רוצה ליפגועה בהצמך פשוט אל תאכלי וזהו למה להוציא את זה. תאכלי רק ירקות ודברים בראים דלי שומן וזהו זה גם ממש לא בריא. מי שמרזה מהר משמין מהר כל מה שאמרתי עכשיו בדוק
באותו הנושא: