3 תשובות
תבקשי מאמא שתקח אותך לרופא שיתאים לך קונצרטה או רטלין זה מפחית תאבון מרכז וגובה זה לא כלכ ך חשוב אני אישית נמוכה וממש אוהבת את זה
את צריכה לזכור דבר אחד. את הולכת לחדר כושר בשבילך לא בשביל אף אחד אחר את הולכת לשם כי את רוצה וכי את צריכה.
אני מבין בספורט את יכולה לדבר איתי אני אתן לך עצות
אה כן אני מוסיפה... תלכי לחוג שמשלב ספורט נחמד מכירים שם מלאא אנשים