התחברות
הרשמה
יש לי טסט מחר מוקדם בבוקר. מה להגיד להורים שאני יוצאת? טיפים למחר?
הם לא יודעים שיש לי טסט ואני לא רוצה לספר-כדי לא לפתוח פה.
16 בדצמבר 2017, 21:16
טסט
רכב
תשובה אחת
זה חופש.. לא צריך תירוצים.
תגידי שיוצאת ותחזרי עוד כמה זמן
N
Netanel #מצ'ועמם
באותו הנושא:
קשה להירדם לפני טיול - יש לי מחר טיול מוקדם בבוקר ואני לא מצליח להירדם, עצות?
יש לי מחר טסט שלישי ב 7 בבוקר, חייב תמיכה ממכם!?
יש לי טסט ראשון מחר בבוקר, יש לכם טיפים?
המורה נהיגה שלי קבע לי טסט מוקדם בבוקר ובגלל שאני לוקחת שיעור לפני אני אצטרך לצאת בשעה שבע מהבית. מה להגיד להורים?
יש לי טסט ביום שלישי ויש לי בעיר שביתה ואני צריכה לצאת מוקדם מהבית כי הטסט בבוקר. מה להגיד להורים?
מחר בבוקר יש לי משהו חשוב ואני צריכה לקום מוקדם
אימא שלי בבית חולים ואני לא מצליחה לישון ומחר יש לי ראיון מוקדם בבוקר איך להירדם?
מחר יש לי בבוקר שיעור פרטי מוקדם תעודדו אותי אין לי כוח!
ההורים שלי טסים מחר בבוקר לאמסטרדם, איך להגיד לאבא שלי שיקנה לי איפון 7 פלוס?
מה הכי כדאי לאכול לפני טסט? הטסט מוקדם בבוקר
איזה באסה יש לי מחר טסט על הבוקר מוקדם ואני לא מצליח להירדם. מה לעשות