התחברות
הרשמה
איזה באסה יש לי מחר טסט על הבוקר מוקדם ואני לא מצליח להירדם. מה לעשות
28 ביוני 2013, 02:01
בוקר
עייפות
שינה
קימה בבוקר
לילה
רכב
תשובה אחת
לעצום עיניים בכח ולהירדם. בהצלחה מחר! (-;
ל
לאבאליכרגע
באותו הנושא:
כל בוקר שאני קמה מוקדם אני רואה את אחי שעומד לו
אני רגילה לישון תמיד בארבע בבוקר ואני רוצה להתרגל לישון מוקדם בגלל הבית ספר. איך מתרגלים לישון מוקדם?
אוף אוף איזה באסה יואו
סיבות לקום מוקדם בשבת - מי קם בשעה 6 / מוקדם בבוקר בשבת ולמה?
לקום בקלות בבוקר - האם יש דרכים/רעיונות איך לקום בבוקר מוקדם בקור שלא יהיה לי קשה?
אני במסע פולין ואני לא נרדם ומחר צריך לקום מוקדם (5:30 בבוקר), מה לעשות?
לדעתכם זה באסה להיות ילדים יחידים בלי אבא ועם אמא שעוברת מ7 בבוקר עד 8 בערב?
הולך להיות לי טסט ב7:30 בבוקר ושיעור נהיגה לפני זה ואני צריכה לקום ממש מוקדם מה לעשות כדי להיות ערנית ולא עיפה?
קושי לקום מוקדם בבוקר - אני עובד בעבודה פיזית 4 שנים וכל בוקר קשה לי לקום, יש איזה רעיון?
מחר בבוקר יש גשמים? איזה באסה שפורים נהרסס.. שנה שעברה בבוקר היה מזה חמים ונעים
זה כיף להיות חיילת לקום כל בוקר מוקדם ולנסוע ברכבת?