המורה נהיגה שלי קבע לי טסט מוקדם בבוקר ובגלל שאני לוקחת שיעור לפני אני אצטרך לצאת בשעה שבע מהבית. מה להגיד להורים?
אני לא רוצה לספר להם שיש לי טסט כדי לא לפתוח עין וכאלה. אבל עדין הם ישאלו לאן אני הולכת וזה יהיה ביום שיש לנו חופש ככה שלהגיד שיש לי שעת אפס זה לא ראלי.