התחברות
הרשמה
רק אני לא אוהבת להיפגש עם חברות?
אני אוהבת את חברות שלי, אבל אני לא מבינה למה להיפגש.. מה התכלית של זה ? מה אמורים לעשות ?
2 בדצמבר 2017, 13:50
חברה
פגישות
פנאי
תשובה אחת
וואו גם אני ככה
אנונימית
באותו הנושא:
אני חייבת תירוץ למה אני לא יכולה להיפגש עם חברה, זה דחוף.
יש לי הרגשה מוזרה כזאת שפשוט לא בא לי להיפגש עם חברות, וכל פעם ששואלים אותי אם אני יכולה להיפגש, אני ממציאה בדרך כלל תרוץ או משהו זה מוזר?
אני היחידה שלא עשתה כלום בחופש אפילו לא להיפגש עם חברות?
איזו סיבה יכולה לגרום לבחורה לא להיפגש (לראשונה) עם גבר שהיא אוהבת?
מחר אני הולכת להיפגש עם חברה ועם ילד שאני אוהבת מה ללבוש? אבל עם טייץ שחור..
היי, מחר אני הולכת להיפגש עם הילד שאני אוהבת איך להראות מלאת ביטחון עצמי ולא להתבייש?
אני אמורה להיפגש עם חברות בשבע לעשות עבודה
בנים- הייתם מעדיפים חברה שאתם מחבבים ואתם יכולים להיפגש איתה על חברה שאתם אוהבים אבל לא יכולים להיפגש איתה?
כדאי לי מחר להיפגש עם חברות או לנסוע עם המשפחה לחיפה?
עוד מעט אני נפגשת עם חברות אבל אני מרגישה שהן רק כעסו עלי בזמן האחרון ואני מרגישה לא בנוח להיפגש איתן מה לעשות?
היי, יש לי יומולדת השבוע ואני רוצה להיפגש עם כמה חברות כדאי ללכת למקדונלדס או לא?