4 תשובות
אם הם עדיין לא ראו אחד את השניה- פחד מדחייה, שהוא לא יאהב את המראה החיצוני שלה ואז ידחה אותה..
שואל השאלה:
כן זה נשמע הגיוני. אבל הם ראו אחד את השני דרך תמונות וכל אחד קיבל את המראה.
חוץ מזה שהמראה כלל לא מעניין אותי, והיא יודעת את זה. זאת הסיבה שלא ביקשתי ממנה תמונה.
What A Wonderful World
יכול להיות שצמח לה חצ'קון, יכול להיות שהיא עלתה במשקל (מאז שהתמונה צולמה)
ואולי, ואני סתם זורקת- אולי היא לא התלהבה מהתמונה שלך?
או שאולי היא חוששת שאתה רוצה אותה סתם לסטוץ והיא לא רוצה להיפגע?
שואל השאלה:
היא התלהבה, שלחתי לה עוד הרבה היא מקבלת את המראה שלי. והסברתי לה שאני אוהב אותה.
זה לא קטע של סטוץ. כשאני מתכתב איתה אני רק חושב על איך להיות איתה יחד ולאהוב.
מין זה לא בסדר עדיפות ראשונה אצלי. (וזה מוזר. רק מוכיח שאני באמת אוהב אותה)
What A Wonderful World