4 תשובות
לא גם לי זה קרה
ממש לא! אני גם ככה נו מה תדברו בווצאפ למה להיפגש ח ח ח
יש לי ידידה שעושה את זה זה בסדר את כנראה יותר אוהת להיות בבית
לא כנראה אין לך חשק, אבל תנסי בכול זאת
זה לא טוב להסגר בבית את תתרגלי