4 תשובות
לא גם לי זה קרה
ממש לא! אני גם ככה נו מה תדברו בווצאפ למה להיפגש ח ח ח
יש לי ידידה שעושה את זה זה בסדר את כנראה יותר אוהת להיות בבית
לא כנראה אין לך חשק, אבל תנסי בכול זאת
זה לא טוב להסגר בבית את תתרגלי
זה לא טוב להסגר בבית את תתרגלי
באותו הנושא: